ضد زنگ اخرایی

ضدزنگ اخرایی مهدرنگ با استفاده از بهترین پیگمنت‌های ضد خوردگی تهیه گردیده و برای کاربرد در شرایط آب و هوایی معتدل و یا بد، جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسیسات، سازه‌ها و لوازم خانگی و اداری فلزی در محیط‌های ساختمانی و نیمه صنعتی پیشنهاد می شود. زمان خشک شدن مناسب دوام مناسب چسبندگي مناسب قدرت […]

ضدزنگ اخرایی مهدرنگ با استفاده از بهترین پیگمنت‌های ضد خوردگی تهیه گردیده و برای کاربرد در شرایط آب و هوایی معتدل و یا بد، جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسیسات، سازه‌ها و لوازم خانگی و اداری فلزی در محیط‌های ساختمانی و نیمه صنعتی پیشنهاد می شود.

  • زمان خشک شدن مناسب
  • دوام مناسب
  • چسبندگي مناسب
  • قدرت پوشانندگي مناسب
ویژگی مقدار
قدرت پوشش 25 متر مربع در لیتر
زمان خشک شدن سطحی 1 ساعت
زمان اعمال لایه بعدی 12 ساعت
قابلیت کاربرد اسپری, غلطک, قلم مو
حلال وایت اسپریت

رنگ های این محصول

کد محصول
2023 ضد زنگ طوسی درجه 1
2022 ضد زنگ اخرایی درجه 1
ضد زنگ طوسی سفارشی (پیریکاس)
ضد زنگ اخرایی سفارشی (پیریکاس

خصوصیات ضدزنگ اخرایی مهدرنگ پردیس

این ضدزنگ را میتوان به عنوان یکی از بهترین ضدزنگ‌های اخرایی موجود در بازار دانست. این محصول کاملا ایرانی توانایی رقابت با همه برندهای ایرانی و خارجی را دارد اما از لحاظ قیمت هیچ شرکتی توانایی رقابت با این برند ایرانی را ندارد. ضد زنگ اخرایی مهدرنگ پردیس توانسته لقب بهترین ضدزنگ اخرایی را از آن خود کند چرا که در فورمولاسیون این ضد زنگ بهترین نکات را رعایت کرده و همین نکات باعث شده تا بتواند محصولی بسیار با کیفیت را روانه بازار کند.

ضد زنگ در رنگ‌های متفاوتی روانه بازار شده اند که معروف ترین این ضدزنگ‌ها ضدزنگ طوسی و ضد زنگ اخرایی هستند که در بازار و در میان مردم و مصرف کنندگان بسیار معروفند.

از چه ضد زنگی استفاده کنیم؟

یکی از سوالات پر تکرار در زمینه ضدزنگ این است که از چه ضدزنگی استفاده کنیم؟ این جواب برگرفته از تجربه بسیاری از نقاشان زحمتکش ساختمان است که برای شما آماده کرده ایم. برای سطوحی که قرار است از رنگ رویه روشن همانند کرم، سفید و… استفاده شود بهتر است از ضدزنگ طوسی استفاده کنید ولی در صورتی که قصد دارید رنگ رویه سطوح آهنی را تیره همانند قهوه‌ای، مشکی یا… استفاده کنید بهتر است از ضد زنگ اخرایی استفاده کنید. این بهترین نوع استفاده از ضدزنگ برای شما خواهد بود.

ضدزنگ مهدرنگ پردیس,ضد زنگ,ضد زنگ اخرایی

کدام ضدزنگ بهتر است؟

تقریبا میتوان گفت تفاوتی بین ضدزنگ‌های اخرایی و ضد زنگ طوسی وجود ندارد و هر دو از یک مواد اولیه تولید و روانه بازار میشوند و تنها تفاوت آن‌ها در رنگ است که در پاراگراف قبل به روش استفاده یا انتخاب ضدزنگ اشاره کردیم.