ضدزنگ خرایی و طوسی مهدرنگ با استفاده از بهترین پیگمنت های ضد خوردگی تهیه گردیده و برای کاربرد در شرایط آب و هوایی معتدل، جهت حفاظت سطوح آهنی ، تاسیسات، سازه ها و لوازم خانگی و اداری فلزی در محیطهای ساختمانی و نیمه صنعتی پیشنهاد می شود.

ضدزنگ طوسی مهدرنگ
  • زمان خشک شدن مناسب
  • دوام مناسب
  • چسبندگي مناسب
  • قدرت پوشانندگي مناسب
ویژگی مقدار
قدرت پوشش 25 متر مربع در لیتر
زمان خشک شدن سطحی 1 ساعت
زمان اعمال لایه بعدی 12 ساعت
قابلیت کاربرد اسپری, غلطک, قلم مو
حلال وایت اسپریت
رنگ های این محصول
کد محصول
2023 ضد زنگ طوسی درجه 1
2022 ضد زنگ اخرایی درجه 1
ضد زنگ طوسی سفارشی (پیریکاس)
ضد زنگ اخرایی سفارشی (پیریکاس
توضیحات:
ضدزنگ‌ها در رنگ‌های متفاوتی تولید و راهی بازار رنگ میشوند. قرمز، سبز، طوسی، آبی اما پر طرفدارترین و پر مصرف ترین ضدزنگ در این میان ضد زنگ طوسی و ضد زنگ قرمز یا اخرایی هستند. به اندازه‌ای مصرف این دو ضد زنگ در جامعه و صنعت زیاد بوده که میتوان گفت تقریبا عموم مردم از وجود ضد زنگ‌ها به غیر از ضدزنگ طوسی و اخرایی خبر ندارند.

از کدام ضد زنگ استفاده کنیم؟

ضدزنگ‌ها از لحاظ جنس و نوع رنگ آمیزی تفاوتی با هم ندارند و مواد اولیه هر مدل ضد زنگ یکسان هستند اما نکته‌ای که مطرح است از روی تجربه برخی نقاشان ساختمانی است که میگونید اگر قرار است آهنی که قرار است رنگ آمیزی شود اگر رنگ تیره مدنظر است باید از ضد زنگ اخرایی استفاده شود اما اگر قرار است رنگ روشن روی آهن استفاده شود بهتر است از ضدزنگ طوسی برای استفاده انتخاب شود.
اگر قرار باشد رنگ رویه‌ای که قرار است استفاده کنید روشن باشد و از قبل شما ضدزنگ اخرایی برای ضدزنگ استفاده کرده‌اید باشد بهتر است بیش از 3 دست رنگ آمیزی با رنگ روشن روی سطح مورد نظر انجام دهید. تقریبا میتوان گفت 4 سری رنگ آمیزی میتواند رنگ را به خوبی پوشش دهد و اثری از ضد زنگ اخرایی روی سطح آهن مشاهده نشود.

ضد زنگ طوسی مهدرنگ پردیس

مهدرنگ پردیس

بهترین ضد زنگ طوسی

بهترین ضدزنگ طوسی را میتوان فقط از نقاشان ساختمان جویا شد اما طی نظرسنجی که از بین نقاشان زحمتکش ساختمان انجام شده مهدرنگ پردیس لقب بهترین ضد زنگ طوسی را از آن خودش کرده است. این ضدزنگ توانسته با بهترین فرومولاسیون برای تولید ضدزنگ طوسی محصولی بسیار با کیفیت روانه بازار کند که اجازه هیچگونه زنگ زدگی بر روی اجسام آهنی را ندهد. شما نیز میتوانید برای استفاده و سفارش بهترین ضدزنگ طوسی یعنی ضد زنگ مهدرنگ پردیس با شماره‌های شرکت تماس حاصل فرمایید و این ضد زنگ را با بهترین قیمت دریافت کنید.